سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبر

وزیر آموزش و پرورش:

گسترده ترین عدالت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به وجود آمد

 

وزیر آموزش و پرورش در مراسم قرائت میثاق 40 هزار نفر از معلمان جدید الاستخدام در مشهد گفت: گسترده ترین عدالت در آزمون استخدامی آموزش و پرروش به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بررسی و اجرایی شدن 40 موضوع در دوران وزارتش گفت: یکی از مهم ترین این موضوعات استخدام 40 هزار نفر از معلمان است. حمیدرضا حاجی بابایی ادامه داد: استخدام این 40 هزار نفر محوریت تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

حاجی بابایی با اشاره به عدم وجود تخلف در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: من لحظه به لحظه بر این آزمون و روند برگزاری آن نظارت کردم و با جرات می گویم تمامی معلمان استخدام شده با داشته ها و ویژگی ها ی خود وارد آموزش و پرورش شدند و اینکه می گویند در آزمون استخدامی تخلف صورت گرفته ناجوانمردانه است. وی ادامه داد: هیچ من وزیری نیستم که دیگران بنویسند و من بخوانم، من می نویسم دیگران می خوانند. وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجلاس مدیران کل آموزش و پرورش استان ها گفت: ما طبق فرمول اعلام شده توسط قانون همه موارد را بررسی کردیم تا کسی نگوید حق من ضایع شده است.
وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به شان و مقام بالای معلم گفت: من امروز آمده ام تا در این وزارتخانه دست معلم را بگیرم و او را به قله برسانم. حاجی بابایی تصریح کرد: این نوع استخدام شما همان نگاه رهبری است و ما امروز یک کارت طلایی به تحول بنیادین دادیم. در این مراسم همچنین مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی فعالیت های انجام شده تا به امروز را در وزارت آموزش و پرورش، بهترین فعالیت ها دانست و خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: شما از کلیدی ترین نیروی انسانی در آموزش و پرورش یعنی معلم شروع کردید و به جای استخدام به شکل نامطلوب، 40 هزار معلم را به صورت رسمی وارد آموزش و پرورش کردید. حسین هژبری با اشاره به جذب برترین نیروها گفت: جایگاه معلم نباید جایگاه بلاتکلیفی باشد .
گفتنی است در پایان این مراسم به نمایندگی از همه معلمان، حکم استخدامی 8 نفر توسط وزیر آموزش و پرروش به آنان تقدیم شد.