سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبر

                            سرپرست اداره کل جوانان استان خراسان رضوی:

                     دانش آموزان مقطع راهنمایی شناسنامه فراغتی دریافت می کنند
سرپرست اداره کل جوانان استان خراسان رضوی از صدور شناسنامه فراغتی ویژه دانش آموزان مقطع راهنمایی در مهرماه سال جاری خبر داد.

سید هادی طالبیان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مشاوران مدارس مقطع راهنمایی پس از مصاحبه با دانش آموزان به منظور کشف علایق و استعداد های آنان شناسنامه فراغتی برایشان صادر می کنند.

وی اضافه کرد: در شناسنامه فراغتی، اولویت های شرکت در کلاس های مهارت آموزی مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: این استان برای اسامی روزهای هفته جوان پیشنهاد هایی  داده است که در صورت تصویب نهایی از سال آینده اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل جوانان استان خراسان رضوی، روستا و سازندگی، جوان، خانواده و سرمایه اجتماعی، دختران جوان- حضور عفاف و شکوفایی، جوان علم آگاهی مهارت آموزی، جوان عدالت و پیشرفت، جوان انتظار مهدویت، جوان نشاط اجتماعی و تجدید میثاق با جوانان را از مهمترین عناوین پیشنهاد شده برشمرد.


خبر

                تنها یک چهارم جوانان مشهدی با مراکز فرهنگی شهر آشنایی دارند


 مدیر عامل موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: بررسی های انجام شده در مورد میزان استقبال جوانان شهر مشهد از امور فرهنگی نشان می دهد که تنها یک چهارم جوانان این کلانشهر با مراکز فرهنگی شهر آشنایی دارند.


 


به گزارش خبرگزاری پانا، جواد محمدزاده مقدم در نشست خبری با خبرنگاران مشهد مقدس گفت:با بررسی های انجام شده توسط موسسه فرهنگی- اجتماعی آستان قدس رضوی مشخص شد که 83 درصد از جوانان شهر مشهد علاقه به شرکت در برنامه های فرهنگی دارند که اولویت برنامه های مورد نظر آنان زمینه های هنری بحث های تعاملی دو طرفه و اردوهاست .
 
وی در مورد حوزه فرهنگی و ورزشی گفت: این حوزه یکی از پرخلاترین حوزه هاست، چرا که کار فرهنگی در آن به نحو مطلوبی ارائه نمی شود و تنها نام فرهنگی زینت بخش سردرهای ساختمان های فرهنگی و ورزشی شده است.
 
محمد زاده مقدم در پایان تصریح کرد: در حال حاضر آستان قدس رضوی در حال ایجاد بزرگ ترین مجموعه آبی در شهرک ورزشی شهید رجایی مشهد است که با یاری خدا در روز میلاد حضرت مهدی(عج) به بهره برداری خواهد رسید.